„Metroscan“ – tai futuristinis audiovizualinis kūrinys megapolio, jo informacinio tempo, įvykių daugiapoliškumo ir kitų posturbanistinių vektorių temomis. Kūrinio sumanymas ir pavadinimas susijęs su daugiaprasme žodžio „metro“ kilme (gr. metron – matas). Ji siejasi su metropolijos, matavimo, judėjimo ir transportavimo sąvokomis. „Visos šios sąvokos yra „nuskenuojamos“ į labai koncentruotą garsą ir vaizdą – suspaustą informacinę didmiesčio laviną, kuri skaitmeninėmis technologijomis perlydoma į išgrynintai kintantį estetinį rezultatą“ (Vytautas V. Jurgutis).
Kūrinio muzika, naudodama labai plačią dažnių skalę, neretai balansuoja tarp eksperimentinės ir pulsuojančios elektroninės muzikos stilių. Linija ir taškas – pagrindiniai išeities elementai, atsispindintys ir muzikoje, ir vizualikoje. Vizualika paremta skambančio garso duomenų konvertavimu į realiu laiku sukuriamą vaizdą, pasižymi ypatingai greita elementų kaita, vaizdinių prisodrinimu ir nenuspėjamumu.
Audiovizualinis kūrinys pirmą kartą buvo parodytas Vilniuje 2010 m. „Vilniaus festivalių“ projekte „Garsovaizdis-2“. Vėliau projektas buvo gyvai atliktas daugelyje festivalių Europoje ir kituose žemynuose, kaip antai „Streaming“ Hagoje (Olandija), „Punto de Encuentro“ Valensijoje (Ispanija), „Eclectica“ Tartu (Estija), prestižinės Kelno medijų meno akademijos organizuojamame festivalyje „Frischzelle“ (Vokietija), „Streetwaves“ Gdanske (Lenkija), „KonventZero“ (Ispanija) ir kt.
Šis lietuvių menininkų projektas buvo gyvai atliktas Tokijuje ir Osakoje (Japonija), Honkonge, Kinijoje, Indijoje. Tai buvo pirmieji šios meno srities Lietuvos kūrėjų pasirodymai tolimose šalyse. Tais pačiais metais „Metroscan“ atlikimas pasisekimo sulaukė Madrido pažangiųjų medijų festivalyje MADATAC, kuriame lietuviai pasirodė festivalio uždarymo ir apdovanojimų koncerte. 2017 metais „Metroscan“ koncertavo 27-ajame „Experimental Intermedia“ festivalyje Niujorke, o rugpjūtį projektas gyvai nuskambėjo viename iš didžiausių Taivano audiovizualinio meno festivalių „Osmosis“ programoje Taipėjuje, pirmą kartą pristatydamas Lietuvos audiovizualinį meną šioje šalyje.
Kūrinio muzika, naudodama labai plačią dažnių skalę, neretai balansuoja tarp eksperimentinės ir pulsuojančios elektroninės muzikos stilių. Linija ir taškas – pagrindiniai išeities elementai, atsispindintys ir muzikoje, ir vizualikoje. Vizualika paremta skambančio garso duomenų konvertavimu į realiu laiku sukuriamą vaizdą, pasižymi ypatingai greita elementų kaita, vaizdinių prisodrinimu ir nenuspėjamumu.
Audiovizualinis kūrinys pirmą kartą buvo parodytas Vilniuje 2010 m. „Vilniaus festivalių“ projekte „Garsovaizdis-2“. Vėliau projektas buvo gyvai atliktas daugelyje festivalių Europoje ir kituose žemynuose, kaip antai „Streaming“ Hagoje (Olandija), „Punto de Encuentro“ Valensijoje (Ispanija), „Eclectica“ Tartu (Estija), prestižinės Kelno medijų meno akademijos organizuojamame festivalyje „Frischzelle“ (Vokietija), „Streetwaves“ Gdanske (Lenkija), „KonventZero“ (Ispanija) ir kt.
Šis lietuvių menininkų projektas buvo gyvai atliktas Tokijuje ir Osakoje (Japonija), Honkonge, Kinijoje, Indijoje. Tai buvo pirmieji šios meno srities Lietuvos kūrėjų pasirodymai tolimose šalyse. Tais pačiais metais „Metroscan“ atlikimas pasisekimo sulaukė Madrido pažangiųjų medijų festivalyje MADATAC, kuriame lietuviai pasirodė festivalio uždarymo ir apdovanojimų koncerte. 2017 metais „Metroscan“ koncertavo 27-ajame „Experimental Intermedia“ festivalyje Niujorke, o rugpjūtį projektas gyvai nuskambėjo viename iš didžiausių Taivano audiovizualinio meno festivalių „Osmosis“ programoje Taipėjuje, pirmą kartą pristatydamas Lietuvos audiovizualinį meną šioje šalyje.